Program Wolontariatu Edukacyjnego – zasady rekrutacji


Co zrobić by wziąć udział?

1. Wybierz przedmiot, którego chcesz uczyć.

2. Przygotuj swoje CV.

3. Wybierz jedno z zadań i je opracuj (postaraj się by rozwiązanie zajęło Ci nie więcej niż jedną stronę A4):

→ napisz jak poprowadziłbyś lekcję z wybranego przez siebie przedmiotu na dowolny temat z zakresu materiału maturalnego;
→ napisz co według Ciebie jest najważniejsze w przygotowaniach do matury i dlaczego.

4. Wyślij zgłoszenie załączając CV i rozwiązanie na adres wolontariat[at]uw.edu.pl

Co dalej?

Kiedy otrzymamy Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną. Zadamy Ci wtedy kilka pytań związanych z projektem i poprosimy o zaprezentowanie zadania z punktu 3. Całość będzie trwała około 20 minut. O wynikach rekrutacji poinformujemy Cię drogą mailową.

UWAGA!

Jeśli jeszcze nie jesteś wolontariuszką/wolontariuszem Uniwersyteckiego Centrum Wolontariatu wypełnij naszą ankietę.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-55529599-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');