Program Wolontariatu Edukacyjnego – zasady rekrutacji


Co zrobić by wziąć udział?

1. Wybierz przedmiot, którego chcesz uczyć.

2. Przygotuj swoje CV.

3. Wybierz jedno z zadań i je opracuj (postaraj się by rozwiązanie zajęło Ci nie więcej niż jedną stronę A4):

→ napisz jak poprowadziłbyś lekcję z wybranego przez siebie przedmiotu na dowolny temat z zakresu materiału maturalnego;
→ napisz co według Ciebie jest najważniejsze w przygotowaniach do matury i dlaczego.

4. Wyślij zgłoszenie załączając CV i rozwiązanie na adres wolontariat[at]uw.edu.pl

Co dalej?

Kiedy otrzymamy Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną. Zadamy Ci wtedy kilka pytań związanych z projektem i poprosimy o zaprezentowanie zadania z punktu 3. Całość będzie trwała około 20 minut. O wynikach rekrutacji poinformujemy Cię drogą mailową.

UWAGA!

Jeśli jeszcze nie jesteś wolontariuszką/wolontariuszem Uniwersyteckiego Centrum Wolontariatu wypełnij naszą ankietę.