- O NAS
- ENGLISH
- ZOSTAŃ WOLONTARIUSZEM
- WOLONTARIAT W JEDNOSTKACH UW
- WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI
- OFERTY
- PROJEKTY UCW | VC UW PROJECTS
- AKCJE I ZBIÓRKI UCW | CHARITY EVENTS
- UNICOMM PROJECT
- Wsparcie projektów studenckich
- KONTAKT
- Deklaracja dostępności
Społeczność uniwersytecka jest ogromna – tak samo jak jej oddziaływanie na otoczenie i jej znaczenie społeczne. Jak Uniwersytet istnieje w mediach? Kiedy i w jakim kontekście się o nim mówi? Jak postrzegają go jego studenci, doktoranci i pracownicy? A inni mieszkańcy Warszawy? Jak pytać o Uniwersytet i kogo?
Zbadanie wizerunku Uniwersytetu Warszawskiego to zadanie niełatwe i złożone niemal tak bardzo, jak nasza uczelnia. Zespół wolontariuszek-badaczek i wolontariuszy-badaczy przyjrzał się temu zagadnieniu pod okiem specjalistów w dziedzinie badań marketingowych.
W interdyscyplinarnych grupach przedstawicielki i przedstawiciele różnych dziedzin nauk społecznych przygotowali i przeprowadzili wywiady indywidualne oraz badania fokusowe, na podstawie których powstało narzędzie do badania ilościowego. Podstawą do przeprowadzenia badań był raport z analizy medioznawczej przygotowany przez zespół Laboratorium Badań Medioznawczych UW. Na koniec przygotowany został kompleksowy raport.
Cel badawczy projektu:
Zamawiający:
Kierownictwo Projektu:
Czas realizacji:
Szkolenia: